.
Pretraga
Kategorije proizvoda
    Menu Zatvori

    Česta pitanja

    Česta pitanja

    Kako to da ste u mogućnosti ponuditi LED rasvjetu po najpovoljnijim cijenama?

    Naša tvrtka direktno je predstavništvo koncerna-tvrtke V TAC, najvećeg Europskog distributera LED rasvjete koji ima centralizirano europsko skladište, iz kojeg smo u neposrednoj blizini u mogućnosti isporučiti bilo koju količinu proizvoda do vrata naših kupaca u 7 dana , a standardne proizvode u roku 1 - 3 dana od primitka uplate.

    Zašto se moram registrirati?

    Proces registracije omogućava potrebne informacije za izdavanje računa te adresu koja je potrebna za dostavu.

    Trebao bih dostavu na drugu adresu

    U slučaju da želite dostavu na drugu adresu, prilikom kreiranja narudžbe možete izmijeniti podatke o adresi dostave upisom podataka u polju adresa dostave.

    Naplaćuje li se dostava?

    Trošak dostave iznosi 30,00 kn za narudžbe iznosa do 400 kn. Za narudžbe iznad 400 kn dostava je besplatna.

    Koje vrste plaćanja prihvaćate?

    Plaćanje je moguće izvršiti na sljedeće načine:

    Plaćanje kreditnim karticama

    MasterCard® , Maestro® i Visa jednokratno.

    Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

    Internet bankarstvo

    Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju email adresu dobiti ćete potvrdu narudžbe sa svim podacima potrebnim za uplatu. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, Fine ili sl. na IBAN HR1923600001102880425.

    Sustav mi ne prihvaća karticu?

    Pokušajte unijeti sve znamenke bez razmaka ili znakova i provjerite da li ste unijeli kontrolni broj kartice.

    Gdje se nalazi kontrolni broj kartice?

    Kontrolni broj kartice možete pronaći na poleđini kartice.

    Što ukoliko sam propustio dostavu?

    U slučaju da niste bili u mogućnosti preuzeti dostavu, Overseas Express će Vam ostaviti obavijest te imate mogućnost dogovoriti novi termin dostave.

    Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?

    Po svakoj uspješno provedenoj narudžbi generira se nalog koji možete pregledati na adresi elektroničke pošte koju ste predali prilikom registracije.

    Zamjene ili povrat sredstava

    Za sve zamjene ili povrate sredstava molimo pogledajte naše uvjete poslovanja.

    Zašto se ne mogu prijaviti na stranicu?

    Provjerite da li ste unijeli ispravno korisničko ime, a zatim i zaporku.